Välkommen på frukostseminarium om lönsamma kundresor

Januari 30, 2020 | 08.00-10.00 | Nordic Light Hotel, Vasaplan 7 Stockholm, Room Corona

Data Talks & Qualifio välkomnar dig till frukostseminarium!

 

Ett frukostseminarium om customer experience och kundernas köpresa – från första mötet till att bli en lojal kund.

 

Tillsammans djupdyker Data Talks & Qualifio i hur du på bästa sätt får nya kunder och leads online samt samlar, analyserar och agerar på din data för en förbättrad customer experience och ökad lönsamhet. 


Under morgonen kommer du att få ta del av konkreta kundcase och best practice för att se hur andra lyckats skapa en lönsam customer experience. Låt oss vägleda dig från nykunds- och leadgenerering till målgruppssegmentering, synkronisering av plattformar och slutligen hur du får till en 360-vy på din kunddata.

Vi ses väl där?

 Hemligheten bakom en lönsam customer experience – från första kontakt till lojal kund

 

Talare: Stefan Lavén,

VD för Data Talks

Talare: Victor Jousseaume,

CSM för Qualifio

Samlingen av data har aldrig har varit mer central än i dagens konkurrenskraftiga medielandskap. Trots detta, är en 360° kundvy och bevarandet av en intakt kundupplevelse utmanande för många. Framgångsfaktorn för långsiktiga och lojala kundrelationer är egentligen en enkel ekvation - erbjud rätt produkt, till rätt person, i rätt kanal, vid rätt tillfälle!

New Data Talks logo.png
Agenda

8:00 - 8:20   Välkommen och servering av frukost
8:20 - 8.30   Introduktion

8:30 - 9:00   Hur man använder gamification för att samla in leads  och nya kunder - med resultat imorgon (Qualifio)

9:00 - 9:30   Hur du skapar en lönsam och engagerande customer  experience med hjälp av data  (Data Talks)
9:30 - 9:45    Q/A
9:45 - 10:00  Networking