Välkommen på frukostseminarium om lönsamma kundresor

Oktober 24, 2019 | 08.00-10.00 | Data Talks, Kungsbroplan 3, Stockholm 

SocialView & Data Talks välkomnar dig till frukostseminarium!

Ett frukostseminarium om lönsamma kundresor från det bästa av två världar - nykundsbearbetning i sociala medier och effektiv målgruppssegmentering!

En kundresa handlar om kundens alla upplevelser: från den initiala kontakten, till engagemang och sedan förhoppningsvis en långsiktig relation.

Tillsammans djupdyker SocialView & Data Talks i hur du på bästa sätt samlar, analyserar och agerar på din data för en förbättrad kundupplevelse samt ökad lönsamhet i dina marknadsföringsinsatser.

 

Låt oss vägleda dig från innehåll, distribution, mätbarhet, målgruppssegmentering, synkronisering av plattformar och slutligen till en 360-vy på din kunddata. Vi ses väl där?

Nyckeln bakom lönsamma kundresor
Via sociala medier och effektiv
målgruppssegmentering
 

Talare: Stefan Lavén,

VD för Data Talks

Talare: Pauline Wallander,

Relations Director för SocialView

Årets mest köpintensiva högsäsonger står runt hörnet och samlingen av data har aldrig har varit mer central än i vinterhalvårets konkurrenskraftiga medielandskap. Trots detta, är en 360° kundvy och bevarandet av en intakt kundupplevelse utmanande för många. Framgångsfaktorn för långsiktiga och lojala kundrelationer är egentligen en enkel ekvation - samla din kunddata och integrera dina plattformar!

New Data Talks logo.png
Agenda

8:00 - 8:20    Frukost
8:20 - 08.30  Introduktion
8:30 - 8:50    Nykundsbearbetning via sociala medier: SocialView
8.50 - 9.20    Effektiv målgruppsegmentering: Data Talks
9.20 - 9.30    Kundlojalitet och att agera på data: SocialView
9.30 - 9.45    Wrap up & Q/A
9:45 - 10:00  Networking